دسته بندی نشده
title

آیت الله مصباحی مقدم در بازدید از کارخانجات گروه صنعتی پارس ساختار: پارس ساختار مجموعه ای دانش بنیان و موفق

۲ مرداد ۱۴۰۱
آیت الله مصباحی مقدم در بازدید از کارخانجات گروه صنعتی پارس ساختار:  پارس ساختار مجموعه ای دانش بنیان و موفق

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آیت الله غلامرضا مصباحی مقدم، نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر یک روزه به تبریز به همراه هیات همراه با حضور در شرکت پارس ساختار از خط تولید دکل های خود ایستای تک پایه بتنی در این شرکت بازدید کرد.

به گزارش دفتر ارتباطات و رسانه ای گروه صنعتی پارس ساختار؛ آیت الله مصباحی مقدم، در حاشیه این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت پارس ساختار، از تلاش های رییس هیات عامل گروه صنعتی پارس ساختار که در جهت نوآوری و استقلال فنی و اقتصادی کشورمان با ایجاد اشتغال، موجب رفع بیکاری و افزایش فعالیت اقتصادی شده، قدردانی کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: آذربایجان شرقی به عنوان یک استان صنعت خیز و صنعت پرور همیشه مبتکر ایده های نو و بدیع بوده که تولید دکل های خودایستای تک پایه بتنی و استفاده در خطوط فوق توزیع انتقال از این دکل ها، از این جمله هستند.

وی خاطر نشان کرد: تولید این دکل ‌ها در واقع یک تولید دانش بنیان است که توسط مجموعه وزین پارس ساختار موجب شده تا کشورمان وابستگی به خارج نداشته و آن را در داخل کشور تولید کنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین از شرکت صنایع فولاد شهریار تبریز نیز بازدید کردند.

آیت الله مصباحی مقدم در این باره اظهار کرد: تولید ورق های گالوانیزه در شمالغرب کشور که به عنوان مواد اولیه صنایع لوازم خانگی گام بزرگی است که شرکت صنایع فولاد شهریار تبریز توانسته انجام دهد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تولید ضخیم ترین ورق گالوانیزه تا 5/3 میلی متر در این واحد تولیدی را ارزشمند دانسته و تاکید کرد: جلوگیری از واردات این کالای استراتژیک و خروج ارز از کشور یکی دیگر از دستاوردهای مهم شرکت فولاد شهریار تبریز می باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عملیات احداث کارخانجات نورد سرد توسط گروه صنعتی پارس ساختار تصریح کرد:پارس ساختار مجموعه ای موفق با دانش فنی بالاست که توانسته باشناخت مشکلات صنعت کشور در صدد رفع بخشی از این مشکلات باشد.

وی ادامه داد: ورود به بحث تولید ورق  های روغنی برای حل مشکلات صنایع پایین دستی این حوزه، احداث یکی از بزرگترین مجتمع های گلخانه ای یکپارچه شیشه ای هیدروپونیک خاورمیانه در منطقه آزاد ارس و برنامه ریزی برای احداث نیروگاه سیکل ترکیبی 250 کیلوولت برای رفع نیاز های شرکت های زیر مجموعه و سایر صنایع در آذربایجان شرقی و تلاش برای تکمیل زنجیره تولید فولاد از سنگ آهن تا ورق گالوانیزه به  عنوان محصول نهایی علاوه بر اشتغالزایی بالا برای جوانان منطقه باعث ایجاد ارزش افزوده در فرآیندهای اقتصادی منطقه نیز خواهد بود که نشان از تفکرات بالای مدیریت گروه صنعتی پارس ساختار می باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]