دسته بندی نشده
title

بازدید معاون وزیر اقتصاد و مدیرعامل گمرکات کشور از کارخانه صنایع فولاد شهریار تبریز

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
بازدید معاون وزیر اقتصاد و مدیرعامل گمرکات کشور از کارخانه صنایع فولاد شهریار تبریز

[vc_row][vc_column][vc_column_text]دکتر مقدسی معاون وزیر اقتصاد و مدیرعامل گمرکات کشور به همراه حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر، خانم دکتر پاشایی نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، خانم مهندس اورنگی مدیر کل گمرکات تبریز و هیات همراه از کارخانه فولاد شهریار تبریز و روند احداث کارخانجات نورد سرد این شرکت بازدید کردند.

در این بازدید مقدسی با اشاره به راه های تحقق شعار سال ۱۴۰۱ که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال زایی» نامگذاری شده است,گفت: این امر نشان دهنده اهمیت اقتصاد به عنوان اولویت نخست کشور است.

معاون وزیر اقتصاد افزود: در موضوع دانش بنیان بودن تولید باید تلاش کرد که تحقیق و توسعه در بنگاه ‌های اقتصادی و واحدها‌ی تولیدکننده به سمتی بروند که تکمیل کننده زنجیره عرضه باشند و سهم تولید داخل را در زنجیره عرضه افزایش دهند. ما نیز حامی تولیدکنندگان خواهیم بود.

گفتنی است طرح توسعه کارخانجات شرکت فولاد شهریار تبریز برای احداث ۷ خط تولید مدرن و پیشرفته با بیش از ده هزار میلیارد ریال سرمایه‏گذاری و ایجاد اشتغال ۵۰۰ نفری با پیشرفت مطلوب در حال انجام است که در کنار دیگر طرح‌ های مربوط به تکمیل زنجیره تولید در گروه صنعتی پارس ساختار به عنوان نماد خودباوری صنعت است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]