دسته بندی نشده
title

رئیس هیات عامل گروه صنعتی پارس ساختار: معیار انسانیت، درک دردهای اجتماعی است

۲۹ اسفند ۱۴۰۰
رئیس هیات عامل گروه صنعتی پارس ساختار: معیار انسانیت، درک دردهای اجتماعی است

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

بی ‏شک بهار زیباترین جلوه طبیعت از قدرت لایزال الهی است. نو شدن، شادی و بوی تازگی در رفتار، گفتار و کردار پس از انقضاء سردی و کرختی زمستان می‏تواند زیبایی بهار را دو چندان کند چیزی که خالق آن انسان‌ها هستند و خداوند تنها با دیدن چنین مخلوقاتی به خود تبریک می‏ گوید و در مقام ربانیت به خود می‏ بالد.

وقتی زیبایی طبیعت و انسان به هم می ‏آمیزد، دنیا برای زیستن در کنار هم ارزش می‏ یابد چرا که هرکدام بی ‏وجود دیگری در کارگه خلقت بی معنا و مفهوم خواهد ماند. در این میان به هر اندازه که انسانیت انسان بیشتر باشد زیبایی ‏های دنیا نیز فزونی خواهد یافت و هیچ عیاری برای سنجش این انسانیت جز میزان درک دردهای اجتماع وجود ندارد. یعنی هرچه انسان بیشتر دردمند اجتماع‏اش باشد انسان‏تر است. شرایط موجود جامعه در سایه مشکلات اقتصادی و البته اپیدمی منحوس کرونا ایجاب می‏ کند تا زندگی دردمندانه لازمه حیات طیبه اجتماعی باشد. هرکس در کسوت اجتماعی خود وظیفه دارد تا متناسب با موقعیت خود، با درک درست دردهای اجتماعی که در آن زندگی می‏ کند گامی در راستای درمان آن بردارد. کارآفرینان و تولیدکنندگان، مدیران دولتی و تمامی مردم در مشاغل خود رسالتی جز این ندارند. در همین راستا همکارانم درگروه صنعتی پارس ساختار بدلیل نگاه و برنامه‏ های توسعه‏ ایی، وظیفه ایی دوچندان برعهده دارند تا با انجام تکالیف سازمانی، اخلاقی و انسانی در مسیر شناخت و درمان دردهای اجتماع حرکت کنند چرا که شعارمان “نماد تلاش و ایستایی” است.

ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو باستانی و آرزوی سلامتی همکارانم در گروه، بامید روزهای پر از موفقیت، کامیابی و عاقبت بخیری برای مردم کشور عزیزمان ایران.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]